вівторок, 3 квітня 2012 р.

"Любов в горошок":)))!

Привіт усім:))! Я в переривах між підготовкою до свят:),дошила свою "солодку парочку":)). Дякую Наташі за спільний пошив,мені було дуже цікаво:))! А тепер фото:
 Стоїть хлопчина:),чекає,хвилюється,на годинник поглядає:)))
 А вона думає:),йти на побачення,чи ні:)???
 Зустрілись! Він такий задоволений, а вона пані серйозна:)))
 Ну дай мені,хоч за руку тебе потримати:)))!
А тут, "любов в горошок":)))!!!
Дякую,що заглядаєте:))! Усіх люблю та обіймаю:)))!

18 коментарів:

  1. яка солодка парочка!!!!
    ще й з такою історією зустрічі романтичною )))
    Лілічка твої зайченята просто фантастичні, елегантні і такі закохані ))) красота!!!
    Дуже сподобались )) а ще горошковий одяг...ммм ))
    Браво!

    ВідповістиВидалити
  2. забула написати))) надзвичайно ніжний блог в новому одязі ))) мені нагадує ніжні, перші весняні тюльпани ))) сама незнаю чому )))
    і з дизайнерством вітаю ;) ти заслуговуєш бути в ДК!!! творчого процвітання і натхнення тобі ))

    ВідповістиВидалити
  3. Прикольна парочка і дуже гарний дизайн блогу! Вітаю!

    ВідповістиВидалити
  4. ВАУ!Так блог преобразився))))Краса неймовірна тутка))так і хочеться тут залишатись)))
    А парочка...ммм....НЕМА слів.Вони -ЧАРІВНІ!
    Молодчина лілічка-ти втілила свій задум на 1000%!

    ВідповістиВидалити
  5. так, зайченята фантастичні! Клас! Дуже милі і зворушливі)))) З оченятами, вони зовсім по іншову заіграли, стали відразу закоханими! Клас!

    Я, теж вітаю із Дизайнерством! Умнічка! Багато тобі натхнення і творчих злетів!

    ВідповістиВидалити
  6. какая сладкая парочка!!) класснючие зайки!

    ВідповістиВидалити
  7. зонтик вообще выше похвал! а как вы его делали??

    ВідповістиВидалити
  8. Оксаночка,дякую,стільки приємних слів...)))! Блог теж мені подобається,коханий постарався!!!

    Олічка,дякую!!!

    Наталочка,дякую! Залишайся в мене я не проти:)))!

    Надя,я казала зачекай ще трошки,і вони будуть готові:))). Дякую!!! Дуже хвилююсь за дизайнерство:)),але я буду старатись!!!

    Елена,спасибо!!! Зонтик делала по мк http://s30893898787.mirtesen.ru/blog/43584921695/Zontiki-dlya-igrushek-svoimi-rukami#42940406449

    ВідповістиВидалити
  9. Прелесть!!!!! Лиля,молодчинка!!! Аксесуарчики ооочень красивые ;) С тебя МК зонтика))

    ВідповістиВидалити
  10. Наташа,спасибо за СП,за приятный комент)))!

    ВідповістиВидалити
  11. какая прелесть твои зайки!очень хорошенькие))поделись секретом как зонтик делала.

    ВідповістиВидалити
  12. Адюлочка, спасибо:)))!!! Зонтик делала по мк
    http://s30893898787.mirtesen.ru/blog/43584921695/Zontiki-dlya-igrushek-svoimi-rukami#42940406449

    ВідповістиВидалити
  13. Красавцы! Сногсшибательная парочка!

    ВідповістиВидалити
  14. Сашуня,дякую!!! Мені так приємно:)))!

    ВідповістиВидалити
  15. Потрясающая целующаяся парочки влюбленных! Все продуманно, зонтик замечательный! Я в восторге!

    ВідповістиВидалити
  16. я тут пришла на зонтик посмотреть :)
    очень хорошенький получился!
    Рада, что мой МК пригодился :)

    ВідповістиВидалити
  17. Наталья, дуже Вам вдячна за гостинний блог. Чудово, Дівчатка все витворюєте.

    ВідповістиВидалити