середу, 18 липня 2012 р.

Моя Цукерочка!!!


І знову привіт! Як і обіцяла в попередньому пості оголошую про свою першу цукерочку:)))!
В її склад входить:
набір паперу( поки секрет який:))))
тільдо-листи 30*30
3 відрізки тільдо-тканини
3 види мережива
репсові стрічки
напівперлинки та брадси
набір штампів
металеві прикраси
Умови:
1. Розмістити картинку у себе в блозі, на панельці чи окремим постом
2. Зворотнє посилання обовязкове!
3. Цукеркові блоги участі не приймають! 
Розіграш відбудеться 21.08.2012р
Записатись через InLinkz 

14 коментарів:

  1. Вау) Я перша)))) Сподіваюсь, фортуна посміхнеться)))))

    ВідповістиВидалити
  2. Рада що ти повернулась, дякую за пригощання :) Успіху усім нам

    ВідповістиВидалити
  3. І я приєднаюсь! Люблю третій номер )))

    ВідповістиВидалити
  4. я з радістю записуюсь )))
    і якщо виграю ( а так воно і буде))) то нехай подаруночок почекає )) бо я з відпустки повернусь 26 числа )))

    ВідповістиВидалити
  5. ням-ням)))чекаю з нетерпінням розіграшу!

    ВідповістиВидалити
  6. Дякую за можливість виграти таку смачненьку цукерочку! :)

    ВідповістиВидалити
  7. Ура! Я ще встигла!
    Знаю,що так негарно,але щось замоталася і не записалася зразу :)
    Дуже хочу спробувати удачу в Лілі!

    ВідповістиВидалити
  8. Ну я і валянок,та то ще цілий місяць!!!
    І ніхто мене й не поправив :)
    А 28 серпня мене може й не бути у Львові :(

    ВідповістиВидалити
  9. Ліля, повз пройти просто не можу, бо про тільдопапірчик давно мрію))) Дякую, за можливість!

    ВідповістиВидалити
  10. Така смачнюща цукерочка, мммм:) Мушу спробувати її виграти:) Дякую!

    ВідповістиВидалити
  11. І мене прийми на пригощання))) Спробую ним насолодитись!)

    ВідповістиВидалити
  12. Рада знайомству! :) стаю в чергу за солодким!

    ВідповістиВидалити
  13. Присоединяюсь,и приглашаю на свою конфетку http://bright-mama.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  14. Я участница под номером 23. Спешу сообщить, что мой бложик переехал на http://hatka-natka.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити