понеділок, 3 вересня 2012 р.

" Спогад про щасливий день..."

Доброго ранку,мої хороші!!! Сьогодні я дуже щаслива:))),а причина - ми з чоловіком 6 років у шлюбі! Мій чоловік - це той,в якого я вірила і чекала з самого дитинства! Він моя опора, людина яка дарує мені затишок та усмішку!!!
Бажаю нам любити один одного,цінувати,вірити один в одного,допомагати і підтримувати, і бути щасливими на довгі роки життя!!! 
У Арт клубі Шпаківня стартує нове завдання по скетчу:
Він для мене став дуже доречним:))). По цьому скетчу я створила сторіночку "Спогад про щасливий день..."
Кляксу робила вперше(ну за винятком в школі:)))),коли висохла покрила глоссі для об"єму,використала квіти та папір на яких є рядки слів,для мене це як спогади про минулу подію:)) . Шестикутники обклеїла тканинкою:)
 Це фото зробила,щоб було видно:)),що цей букет мені чоловік дарує!
Дякую,що заглядаєте!
Усіх цілую!!!

4 коментарі:

  1. Як гарно!
    Ліля,ви дуже гарна пара.Твій чоовік тебе кохає-і це видно у всьому)))Бажаю,щоб ваше кохання не згасало вічно,щоб ваше кохання дало ще "плоди".Донечка самий гарний приклад вашого кохання)))Здоров"ячка вам усім!Цьома вам в обидві щічки)))

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую,Наталочко! Такі теплі,щирі та надзвичайно приємні слова!!!Ми тебе теж цьомаєм:)))!

    ВідповістиВидалити
  3. хоч і з запізненням, але всерівно вітаю!!!!
    Бажаю так у коханні і злагоді зустріти мінімум 75 річницю весілля в оточенні величезної і щасливої родини )) КОхання вам, затишку, сімейної злагоди і порозуміння ;)

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую,Оксаночко!Ого, таке побажання:)),будем старатись!!!

    ВідповістиВидалити