четвер, 1 листопада 2012 р.

1-й розворот сімейного альбому.СП з Катею Вуколова.

Привіт - привіт ! Як у вас справи? Як настрій? Я вже давненько мала показати вам фото з нашої сімейної фотосесії , та руки ніяк не доходили ))). А тепер випала нагода))! Записалась я на СП до  Каті по створенню альбому. У Каті альбом дівчачий,а у мене буде сімейний))). Перший її розворот виглядає так :
Фотографувала я раз 100:)) , ну і вибрала найкраще що вийшло))).
А мій розворот виглядає так :





Гарного вам настрою!
Обіймаю!

14 коментарів:

  1. симпатичні сторінки ))

    ВідповістиВидалити
  2. Привіт Ліль.Класно що доєдналася до проекту.
    Знаючи ,що ти довго чекала на папір,хочу сказати,що ти дуже швидко зробила свій 1-й розворот.
    Мені подобається твій стиль,такий лаконічний,чистий і акуратний.
    у вас симпатична сім'я! :)

    ВідповістиВидалити
  3. милые странички получились)Но вторая мне нравится все же больше: я вообще люблю, когда побольше деталек, элементов, слоев.
    Композиционно странички мне кажутся правильными, все уравновешенно, сбалансированно.

    ВідповістиВидалити
  4. Наталочка,дякую! Так,я довго чекала,дуже переживала,що не встигну,але розворот зробила на одному диханні)))! За сім"ю велике спасибі!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Як не дивно)),друга сторінка мені теж більше подобається))! Дякую, Катя за похвалу!

    ВідповістиВидалити
  6. Молодчина!!Нарешті "пішов процес")))Дуже-дуже-предуже мені до вподоби ваші фото ,а сторінки роблять цю фотосессію взагалі особливою!Папірчик сюди пасує якнайкраще!;)

    ВідповістиВидалити
  7. гарні сторінки. Другий розворот насиченіший - тому й подобається, мені зокреа. Подальших успіхів!

    ВідповістиВидалити
  8. Вітаю із почином, це круто, бо фотки у вас класні із фотосесії! Агрно получилося! Молодчинка!

    ВідповістиВидалити
  9. Людмилка, Надюшка, дякую вам велике))). Я буду старатись!!!

    ВідповістиВидалити
  10. Вже милувалась твоїми світлинами! Тепер в них така гарна хатка вимальовується!)

    ВідповістиВидалити